Lelaki jambu

Tak tahu lah kenapa entri kali ini mengenai lelaki jua. Idea banyak mencurah-curah mengenai lelaki pula, haha.

Kali ni Cik Nazra nak menyatakan mengenai lelaki jambu. Takkan korang suma tak tau kan. Di tambah lagi dengan zaman orang lelaki semakin bergaya ataupun digelar metroseksual tu kan.

Makanya, Cik Nazra berpendapat terdapat dua kategori lelaki jambu. Yang pertama adalah lelaki jambu air. Ini maksudnya lelaki kategori ini memang sangatlah jambunya. Dari segi pemakaiannya, wajahnya. Semuanya cute lah sangat. Memang boleh buat perempuan terpikat padanya. Pada aku, Ashraf Muslim termasuk dalam kategori ini. Jambu air lah sangat.



Keduanya, kategori jambu batu. Lelaki ini terserlah jambu nya namun personaliti mereka masih ada kejantanannya. Sangat comel jua tapi masih persis gaya Hang Tuah yang tersangat gah namanya. Dr. Fazley ini punya semangat jambu batu itu, menurut kata diri aku ini.



SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile

6 Pemberi Komen:

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan