Berus gigi tak?

Siapa yang tidak mengambil berat mengenai kesihatan kan. Jadi topik poll adalah mengenai reaksi korang terhadap kesihatan gigi. Harapnya takda lah yang tak berus gigi yang kat Malaysia ni

~Sapa yang p vote tak pernah berus gigi tu?

LargeGaspLargeGaspLargeGaspLargeGaspLargeGasp
----------------
Now playing: Couple - Tentang Kita
via FoxyTunes

18 Pemberi Komen:

  1. bukan stakat gigi je.. lidah pun fizz gosok skali.. hehe.. baru mulut x berbau... hihihihi...

    ReplyDelete
  2. bagus, ke arah rakyat Malaysia bersih sihat membangun ^_^

    ReplyDelete
  3. 2 kali sehari!
    sekali untuk hari ini,
    sekali lagi untuk masa depan.

    ReplyDelete
  4. berus gigi ibarat kumbang yg mendapat madunya..
    sastera kjp..haha

    ReplyDelete
  5. Cikgu pesan..setiap kali lepas makan mesti gosok gigi..hehehe

    ReplyDelete
  6. rajin ko wat poll ek..

    p/s: aku terharu menjadik top commentor blog ini

    ReplyDelete
  7. walaupun agak ringkas tapi menarik perhatian coklat. cuma nak kongsi dengan kalian.. coklat bukan nak buruk2kan sapa2 tapi itulah hakikatnya.. kebanyakkan orang2 arab egypt tak gosok gigi. kelihatan gigi mereka kuning malah ada yang oren.. kalau tak percaya mai sini tengok. harap2 Malaysian semuanya putih2 bergosok.. nazra gosok gigi ke? hehe.. peace!!

    ReplyDelete
  8. ada org vote tak penah gosok gigi, tolong O_o

    ReplyDelete
  9. saye takleh nak vote...

    sbb pilihan vote untuk saye patut tertulis begini: "bila masa saya teringat nak berus gigi tiap kali mandi pagi. mostly 2 hari sekali... mostly"

    ReplyDelete
  10. saya siap pakai listerin lagi, tapi peliknya gigi geraham belakang ni berlubang juga... kena taruk tar kot gamaknya..

    ReplyDelete
  11. nasri - mgkin jua $_$

    akeji - ada plak pilihan mostly @_@

    zaidon - kecian gigi yg lain2 dek krn kpanasan tar trsebut #_#

    ReplyDelete
  12. skg dh ada 2 org vote xpnah gosok gigi
    how come? haha

    ReplyDelete
  13. nasri - itu lah, konfius pk $_$

    ReplyDelete
  14. huhu~ mesti berus & gosok gigi. agar putih berseri =d

    ReplyDelete
  15. aku slalu ckp kat anak sedara aku yg maleh bebenor nk berus gigi : "sapa yang xberus gigi tu.. nanti ulat merenyut masuk dalam mulut time tido. sebab tu a bangun pagi mulut bebau.. yeak". teros budak2 tu g gosok gigi taok..dgr ulat geli plak..

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan