Kelajuan tahap maksima

Lagi sekali perkataan jakun ingin digunakan di sini. Bukannya bermaksud apa-apa kepada kaum Jakun ye. Ini adalah loghat Kedah pada individu yg tidak mengetahui.LargeGasp

Aku ketika ini sedang mengalami keadaan surf internet yg tahap lebam laju akibat daripada peningkatan kapasiti pada pc ofis. Makanya tiada lagi aku menggunakan laptop aku yg sudah berusia 4tahun itu. Walaupun kasihan akibat bakti laptop yg tidak terkira, namun aku amat suka pada pc ofis ini. Nak buat macam mana, kejutan kelajuan pemprosessan pc sebentar akibat lambatnya laptop aku beroperasi dahulu kala.

Malah bos aku telah mengeluarkan kenyataan bahawa selepas ini aku akan lebih cepat meng-update-kan blog, haha. Kantoi sudah la itu mengenai kesukaan aku meng-update-kan blog.Crying

Apa-apa pun inilah rupa pc ofis yg terbaru.



----------------
Now playing: Cloud Room, The - Hey Now Now
via FoxyTunes

11 comments:

  1. bley tuka line tenet ofis tu ke umah atok ta? hakhak

    ReplyDelete
  2. haha, jangan kan kamu. aku pn nak klau boleh (^_^)

    ReplyDelete
  3. Amboi canggihnya pc ofis..makin laju Naz update blog nanti..hehehe

    ReplyDelete
  4. jgn lelaju sgt.. nnti terbabas!!

    ReplyDelete
  5. waah kalo dapat laju2 mcm concorde kan bgs haha....

    ReplyDelete
  6. biar perlahan asal selamat.. hehe..

    ReplyDelete
  7. Wah..laju ke..?

    Baru2 memang le laju..nnt lama2 slow jugek..

    LELAKI TAK SETIA

    ReplyDelete
  8. elelele suma jeles, haha (^_^)

    ReplyDelete
  9. bila adanya pc yg laju..
    maka semuanya akan menjadi laju..
    berhati-hati di jalan raya..
    haha

    ReplyDelete
  10. betoi2, yg pasti kena pakai tali pinggang kselamatan (^_^)

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan