Aku suka baby itu, tapi....

Perasan kah korang yang kebanyakan baby kecik (semestinya lah diaorang kecik, itu yang dipanggil baby kan, ish2) didukung, dibawa oleh ayah diaorang. Terkadang aku memang geram sangat nak mengusik usik baby2 chomel tu semua, tapi bila mengenangkan si ayah yang mendukung diaorang tu, aku terpaksa memberhentikan niat hati itu. Nanti apa pula pemikiran si ayah. Tambah-tambah lagi si ibu itu pula. Takut kang nanti si emak fikir aku ni seolah-olah macam dok gedik-gedik pulak dengan si ayah. Padahal aku berminat dengan si baby itu saja. Lebih-lebih lagi si baby lelaki, hehe.

HeartHeartHeartHeartHeartHeart

Apapun itu semua bergantung kepada kadar keramahan aku terhadap si baby chomel. Kadang tu hentam jua mengusik mereka dari jauh bila mereka memandang aku.



Daripada : http://britsattheirbest.com/

5 Pemberi Komen:

  1. haha, suka tengok ngan suka ngusik ja lah. bukan nak baby trus ~_~

    ReplyDelete
  2. tu tnde2 nk baby tu..
    baik dptkan skg..haha

    ReplyDelete
  3. bukan lah.
    suka ngusik baby ja
    aiyooooo
    O_o

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan