Enjoy failures

As I said previously, failure is not an option. That doesn’t mean that you’re not going to fail! What i meant was that you should not allow a failure to stop you. I’m personally a very fortunate person as I learned to enjoy failure. Every time I failed, I tried to uncover the cause of it and get around it. You want to become an experienced person in your field? The more you fail, the more experienced you become. Benefit from failures!

Di ambil daripada http://www.ekhoury.com/

Kalau lah hati dan minda aku dapat menerima kegagalan dengan langkah yang terbuka, pasti aku akan rasa hidup ini indah kerana aku akan lebih bersemangat untuk mengorak langkah ke hadapan...

FrownFrownFrownFrown

5 Pemberi Komen:

  1. kalau kita asyik menang, kita tidak akan tahu apa kesilapan yang kita dah buat..tapi kalau kita menghadapi kekalahan..pada masa itu barulah kita dapat tahu kesilapan kita..

    "Failure is the opening to success"

    ReplyDelete
  2. sbb tuh org ckp belajar dr kesilapan...
    bile dh silap br kite dpt belajar..
    xpe insyaAllah semua nyer akan ok...

    ReplyDelete
  3. anggap jer kegagalan satu yg biasa... jgn fikir sgt

    ReplyDelete
  4. tapi kan.. kekadang tu, susah jugak kalau nak terima kalau asyik gagal..

    ReplyDelete
  5. zaidon, masa tu la setan dok cucuk2 lg kan. tambah2 plak iman nipis. masyaAllah

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan