Check list 2008

Apa yang korang rancang awal tahun 2008 dulu terlaksana belum tahun ni? Atau ada yang tertunggak dan terpaksa ditunda ke tahun 2009? Aku punya perancangan untuk 2008 ada yang sudah terlaksana tapi banyak lagi yang tertunggak. Haha.

Sudah dapat kerja tapi masih banyak yang perlu diperbaiki.

Si lelaki itu sudah diketahui oleh keluarga. Masih menunggu ke tahap seterusnya.

Kewangan di dalam bank belum lagi pun kukuh. Bila lah gamaknya.

Hutang PTPTN pun belum bayar lagi. Tahun depan lah.

Lesen kereta belum pun ambil lagi tapi insyaAllah akan dicubakan jua. Lesen motosikal tu macam mustahil ja. Haha.

Alhamdulillah, sudah punya kekuatan untuk mengatakan apa yang ingin dikatakan pada seseorang individu.

Masih lagi mengalami fobia membawa motor.

Masih tak kurus jugak kat "satu" tempat tu. Haha.

Masih tak belajar Mandarin sampai pandai lg.

A beautiful smile starts in me, from me, to me.

4 Pemberi Komen:

  1. amik la lesen kete ngn moto..
    jimat duit..hehe

    ReplyDelete
  2. nasri - pass ckit formula kberanian tu +_+

    atok - mandarin best lah jgk ^_^

    kapten - aku tau kamu tu xsbr $_$

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan