Mari menjawab

Selalu pasti korang akan kena marah dengan mak ayah korang kalau korang menjawab balik kat depa tu suma kan. Tapi yang ini korang tak payah kisah. Korang boleh menjawab kat poll yang aku sediakan ni sesuka hati korang.



Poll lama yang mengenai nombor IC awek/pakwe korang tu dah terpaksa di-delete-kan demi kerana template hijau membina minda ini, maka terpaksalah digantikan dengan poll baru.
CryingCryingCryingCrying

----------------
Now playing: Hujan - DugaanNya
via FoxyTunes

6 Pemberi Komen:

  1. cewah... aku akan membina minda di sini

    ReplyDelete
  2. Soklan yang tak relevan dgn kak tirana sbb tak kerja..hehehe..

    Baru sehari dua tak masuk blog Naz ni..bila masuk hari ni..terkejut..dah berubah wajah..ehehehe..Ingatkan salah blog tadi...

    ReplyDelete
  3. As'kum.. salam singgah, kita follow blog die ya.. : ), buat Kapten.. nak tergelak baca komen ko.. haha

    ReplyDelete
  4. xjawab. kalo ty brp bulan korunk menganggur,.. ha.. aku jawab, huuhu

    ReplyDelete
  5. haha, poll tu terbuka untuk semua rakyat Malaysia. boleh aja :P

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan