Ke mana arah korang

New Year celebration semakin hampir. Mesti korang sudah plan nak sambut kat tempat yang korang suka kan. Aku dari lahir sampai sekarang sambut kat rumah ja. Selain daripada tak berkesempatan, kalau kat kampung takda nya sambut-sambut macam kat bandar.
Pasti korang suma berkecamuk memikirkan tempat-tempat nak celebrate. Aku ada 1 ja. Rumah.

7 Pemberi Komen:

  1. salam tahun baru... dengar cerita tahun ni Nazra makan nasik minyak yea.. jgn lupa jemput.. : ), saya keja malam ni.. :(

    ReplyDelete
  2. sy pn sme..
    tgk kt tv kt umah je..haha
    walaupun tmpt nk celebrate tu dkt je..hehe

    ReplyDelete
  3. Lama aku berpikir memikirkan kata-kata bahasa melayu itu,
    semakin lamaa semakin bingung,
    entah karena tidak mengerti atau karena tidak ingin sok tahu.


    selamat membuka lembaran 365 hari yang baru.... Selamat tahun baru juga untukmu, semoga 2009 memberikan apa yang diinginkan.

    ReplyDelete
  4. aku trigin nk smbut nu yer ngn awek...tp xsempat...:(

    ReplyDelete
  5. zaidon - itu belum pasti lg dan jgn sedih krn aku juga bkerja arini

    nasri - mesti malas nk brsesak2 ni

    fina - slmt thun baru jua

    ReplyDelete
  6. nasri - sama ja kita ini ^_^

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan