Aku dah jumpa 7 itu

Korang jangan jeles a.k.a cemburu ataupun makan hati ulam jantung usus hempedu pada aku yg sudah menjumpai kesemua 7 di dalam dunia ini. 7 keajaiban dunia, 7 muka yg serupa, 7 apa-apa ja lah. Nampak macam sombong bongkak ja kan ayat aku tu. Ish2. Bawak2 mengucap la Umi Nazrah. Tapi korang jangan lak menyumpah-nyumpah aku pas mengetahui kebenaran aku ini. Tak salah kan aku nak rasa best sikit kan, haha. Masya-Allah, apa la nak jadi.
Huhuhu so korang dah tau kan realiti sebenar. Jangan marah aku nak merasa best sebentar.


7 Pemberi Komen:

  1. punya lah... ingat kan apa lah..

    ReplyDelete
  2. haha, ayat bunga-bunga ja yg menarik kan (^_^)

    ReplyDelete
  3. haaaaaaaaaaaaaaaaaa
    dush!! tipah tetipu lagi..
    senget je.. haha.

    ReplyDelete
  4. pijah - hehe, rileks2 cool (^_^)

    cik yah - letakkan kembali jantungmu itu (^_^)

    luffy - kira dh jumpa 3 Nana (^_^)

    ReplyDelete
  5. huhu..saya yang bagi ideapost ni..yeah!! PEACE!!

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan