Bila pengundian seterusnya

Aku tengah fikir jugak apa nak letak untuk tajuk poll seterusnya. Adakah sesuatu yang akan menggempakkan dan mencuit hati untuk membolehkan pelawat-pelawat terus mengundi poll aku?
Susah jugak bila kita nak pasang strategi untuk bagi orang menjawab dan memberikan respons untuk poll tersebut.
Aku pun tak sangka poll yang sekarang ini telah mendapat perhatian dan jawapan dari pelbagai pelawat yang berkunjung. Mula-mula dulu takut-takut jugak nak letak poll, manalah tau kalau takda langsung orang yang akan mengundi dalam poll tu. Mau mati segan aku, haha

:cinonet_30:

5 Pemberi Komen:

  1. andartu xsesuai. antertu br sesuai. haha.

    ReplyDelete
  2. klu topik best mesti org undi nye!! klu buat undian sms lagik best, bole dpt duit!!

    ReplyDelete
  3. buat je
    benda bukan susah
    klik je pun

    ReplyDelete
  4. Buat jer...insyallah aku orang vote..kalau aku visit..insyallah aku vote punyer..aku ni tgn gatal..

    ReplyDelete
  5. haha. ingatkan aku sorang ja golongan manusia yg suka fenin2 lalat, rupanya byk lg ada :P

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan