Tag lagi. Aku goreng kau pijah

Haha, dahsyat kan tajuk entri aku. Saja ja Pijah kasik aku lagi2 banyak keja dan meng-glamer-kan aku dengan tag2 yg di-pass-kan kepada aku.

:cinonet_15:

Mentang2 aku takda assignment dan final year paper, gila banyak dpt tag drpd kau ye Pijah. Nanti aku dpt tag ngan award, aku kasik suma kat kau, haha. Kejam macam hitler lak aku rasa.

:cinonet_45:

Tugasan pertama.

1. Your name/username:


2. Left handed or Right handed:


3. Favorite letter to write:


4. Least favorite letter to write:


5. Write "The Quick Brown Fox Jumps Over The Lazy Dogs":


6. Tag 6 people:



1. 7 ciri lelak idaman aku yg aku dah ada:

1. Lelaki normal. aku tamau yg gay. Nauzubillah. Nasib baik skang dia memang lah normal.
2. Tak hensem. Kang hensem aku kena berebut ngn org lain, haha
3. Makan ja apa aku masak, haha
4. Best. apa-apa ja lah. yg penting best.

Udah la, aku malas nak pikir, haha.

2. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati:

Mesti la sangat best. Takkan korang tak penah rasa, haha.

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda:

Aku nak p pantai dan X-Gig Xfresh.Fm. Itu saja. Sekian, terima kasih.

5. 7 barangan istimewa yang akan anda hadiahkan kepada pasangan anda:

Cinta lah. Itu pun mau tanya ka, haha

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda:

Banyak sangat aku sumbangkan suara aku kat dia sampai dah tak ingat lagu apa, haha

7. 7 rakan yang anda tag:

Aku nak tag Sis Tirana, Alif Mikail, Atok Pantera, X-ction Kamen, Ratu Salju, Puteri, TSS, Zaity.

7 Pemberi Komen:

  1. Adeeeehhh..adeeehhh..dan2x rasa nak demam..dua tag sekali gus...nanti ye..ada masa pasti kak tirana jawab..

    P/S jangan lupa amik best blogger award 2008/2009 di blog kak tirana

    ReplyDelete
  2. hehe, jgn marah sis tirana (^_^)

    ReplyDelete
  3. siot jawab xiklas. haha.. err.. tag aku xnak. award aku nak. aagagggga...

    ReplyDelete
  4. haha, kalu award aku kasik lambat ckit kt kau, pijah (^_^)

    ReplyDelete
  5. aku tak kira, yg penting korang kena buat jgk, haha (^_^)

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan