Jutaan terima kasih

Seperti yg sedia maklum, ujian undi aku telah kamu semua jawab kan nya. Terima kasih buat 62 orang pengundi poll tersebut.

Sebagai kenangan, inilah poll yg telah aku buat dulu.

Sekiranya lelaki Melayu terakhir di Malaysia ini adalah suami orang dan dia ingin mengahwini kamu, adakah kamu....
sedia mengahwininya 19 (30%)
lebih sudi jadi andartu 15 (24%)
serahkan keputusan kepada ibu bapa 5 (8%)
no komen 23 (37%)

Sesungguhnya, aku agak menyesal meletakkan pilihan 'no komen' kerana ramai pulak yg memilih jawapan tersebut. Apa2pun, berjuta ucapan terima kasih diucapkan pada yg sudi menjawab poll aku.

Kalau lah aku dapat bagi hadiah untuk ke-support-an kamu semua itu.


@blogmenjerit

2 comments:

  1. huhu...
    x per.. but new poll tu rasanya erk.. namo lah vote... x tau nak vote mana.. coz x der pun jawapan yang patut.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. hehe. maya pilih ja yg mana 1 maya berkenan (^_^)

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan