Mari Melastik Bintang

Korang pasti dah dengar lagu 'Adrenalin' dari band 'Melastik Bintang' dan aku pasti korang pun mesti jatuh lah sangat hati tu kat band ni. Kalau tak cukup lagi nak layan lagu 'Adrenalin', ni aku sediakan lagi lagu-lagu band nih. Harap korang jadi macam aku yg dah 3hari tak henti-henti dengar lagu band ni terutamanya lagu 'Mendung' dan 'Tak Perlu'. Sah aku dah jadi addicted kat band nih. Makanya, marilah bersama-sama dengan aku untuk melastik bintang nun jauh di angkasa raya sana dan sama-sama memartabatkan industri muzik Malaysia yg indie ini. Bersemangat lak aku kan. Ntah apa pasalnya.



Ego
Di Sini Saja
Syurga dan Neraka
Tak Perlu
Adrenalin
Mendung

Kalau ditakdirkan password dikehendaki, sila taipkan rainazra.blogspot.com

8 Pemberi Komen:

  1. hidop indie band! ekeke...tenkiuuu.. ;)

    ReplyDelete
  2. hidup kita jua. Malaysia juga. Patriotik sudah (~_~)

    ReplyDelete
  3. ceh sem depan kamu ada lagi, so blum merdeka la tuh utk kamu (^_^)

    ReplyDelete
  4. yah adrenalin mmg beztt.
    hakhak. ;D

    ReplyDelete
  5. erk... :((
    maya belum pernah dgr lagi lagu band tu...
    nak dwload kena block ngn firewall sini...
    :((

    ReplyDelete
  6. atok - sokong 200% (^_^)

    maya - tak dapek nk nolong itu mcm (~_~)

    ReplyDelete
  7. yaaaaaaa...lagu ini sangat merdu..pasang 13.4 kali pun sure tak bosan...'namun salahkah aku,kau sering berselingkuh'

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan