Award kah

Ada award lagi kah? Mana?
Korang perasan tak semenjak menjak ni aku macam rajin sangat bagi award kan. Aku rasa ini kerana aku ada dapat award daripada orang lain dan dengan murah hatinya aku pass kat orang lain. Best oooooo feeling dia.



Tapi aku rasa kan lebih baik aku berhenti rehat seketika dulu dan kembali dgn koleksi-koleksi award lagi selepas ini.

Aku rasa macam dilanda sindrom memberikan award dan seangkatan dengannya kepada para blogger lah. Kamu rasa sebegitu tak eh

3 Pemberi Komen:

  1. setuju...hakhak. rs mcm tetiba ada ribut taufan yg bernama award..kheee~~~adei

    ReplyDelete
  2. ribut taufan dari aku tu lah sih (^_^)

    ReplyDelete
  3. betul tu naz... rehat2 lah dulu bagi award ye... memanjang jer entry pasal award.. x menyempat kang nak wat entry lain.. ihiks...

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan