Korang sanggup?

Adakah korang sanggup nak mengadap menda alah macam ni?
Ntah-ntah korang terus jadi tak lalu nak mengadap menda alah ni.
Tengok lah, kalau korang ada berani. Hehe..





Amacam? Ada berani nak beli dan merasa?
Kalau aku, tobat tak berani, haha. Kang nanti dok rasa loya ja kat tekak.
Kreatif betul si Kittiwat Unarrom ni.

Kalau korang rasa nak baca lebih lanjut, sila lah ke inventorspot.com

Eh lupa lak nak bagitau, tu suma roti ye. Enak dimakan begitu saja, bak kata iklan roti Gardenia.

8 Pemberi Komen:

  1. haha mane roti?
    sume organ2 dan kepala itukah? ;D

    ReplyDelete
  2. itu suma roti lah, hehe
    tau xpa (^_^)

    ReplyDelete
  3. uwek...
    tgk jer rasa loya nak muntah..
    honestly memang nak muntah..
    oooh..
    pening pale...
    x sanggup nak makan!

    ReplyDelete
  4. haha, terus trbayangkan organ manusia yg real punya kan (^_^) padahal menda alah tu suma roti

    ReplyDelete
  5. roti????? dugaan apakah ini.... loya dah aku.

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan