dia musuh aku dan entri ini aku rasa merapu

Aku tak boleh nak buat apa. Nak marah dah tak larat dah mulut ni nak keluarkan segala perkataan. Rupanya memang susah hidup bila mempunyai musuh. Tapi musuh ini sentiasa berada dekat dgn aku, memang tak boleh nak dipisahkan. Aku cuba segala upaya pun tak membantu punya. Entah-entah korang pun tak boleh nak bantu aku. Pasti! Korang jangan menidakkannya. Korang takkan berjaya dalam mempertahankan hujah korang tu. Silap-silap tahun isu tu takkan habis kalau diperdebatkan. Percayalah.

Dan sekarang aku berdepan dengan musuh tu, aku dah kehabisan idea dalam mempertahankan diri aku ini. Janganlah sampai terkorban diri aku. Aku belum kawin lagi ni wei! Haha...

Berbalik kepada musuh itu, ketika aku mempunyai peluang2 keemasan seperti ketika ini untuk melayari laman web, mata terasa berat dan katil telah melambai-lambai. Memang terasa sangat hampeh. Kalau hari2 biasa punya payah nak tido, ni dapat layari internet, mata dengan minda dah awal-awal ke katil.

TIDAKKKKKKKKKKK

12.09 pagi dan aku rasa aku dah jadi macam terapung-apung ala Gohan kat atas awan terbang tu......

3 Pemberi Komen:

  1. Nazra, nanti masuk blog kak tirana amik award..jangan dok merapu lagi ye..hehehe

    ReplyDelete
  2. merapu ni kadang best jugak....tapi tak bley selalu..

    ReplyDelete
  3. haha, kdg2 rasa best sgt merapu. smpai bleh melangkau ke alam yg lain. tp yg pasti, bukan alam barzakh, hehe

    (~_~)

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan