Mari amek button, para blogger

Sempena hari-hari yg semakin mendung, kelam, kabut dan dilimpahi hujan ini, marilah aku inginkan kamu semua menguntumkan senyuman dari riak wajah kamu. Agar hari masa depan kamu jua ceria, mental kamu aktif bertenaga, fizikal kamu bergerak cergas. Oleh yg sedemikian, sila lekatkan button ini di tempat yg kamu mampu lihat dan terus tersenyum. Kalau tak dapat nak senyum lebar-lebar, senyum ala-ala kambing pun cukuplah, haha.

:girl03:

Makanya, pemilik button ini diberikan kpd :-

Adegan Tun Mamat, Aida Zahrol, Alif Mikail, Alya, Aku, Am, Apiz, Ashraf Latiff, Atoi Aziz, Atok
Chuckiesd,
Ery, Extremist Thinker, Jitegha, Luffy, Luie, MayaMilo ais,
Najlaa Raihana,
Ned, Nomie Naura, Pijah, Puteri, Ratu Salju, Sabri, Separa Normal, Serakah Marhaen, Sis Shafa, Sis Tirana, Spiral Eyes, Sufilara, Tago, TSS,
X-ction Kamen,
Yasha,
Zahirah, Zaity, Zalisa Maz.




Sila amek ye button chantek ini. dan jangan lupa sedekahkan, murahkan senyuman anda sehari-harian ini.

*peace*

8 Pemberi Komen:

  1. Button senyum ek...hehehe..tekan button tu mesti tersenyum..ekekekeke..

    ReplyDelete
  2. sis tirana, kalau lah bleh mcm tu, hehe (^_^)

    ReplyDelete
  3. nazra comei. tenkiiiuuuuuuu.
    nah amek. 1 kiss. cuppp!! agaga..

    ReplyDelete
  4. arghhhhhhh tolong. aku bukan lesbian mahupun pengkid. pijah, sila pilih org lain, okay, haha (~_~)

    ReplyDelete
  5. terima kasih... comel sungguh button tu.. :) mcm tuan punya blog :P

    ReplyDelete
  6. okies.. maya dah ambik dah dari td :p
    sorry maya x leh view shout mix nazra.. x tau nape.. :(

    ReplyDelete
  7. huhuhu baru terperasan ada entri ni..haha nak button betoi laa!!!!!

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan