makananku dadah

Aku terpaksa ambik bahan kimia tersebut semalam akibat daripada sakit tekak dan selsema yg melampau sangat kesakitannya. Dan akhirnya seharian aku tidur semalam dan bangun pada petangnya dgn muka yg sembab jugak. Sudahlah muka aku tembam, lagi la huduh dibuatnya. Malamnya pula alhamdulillah sembuh jua sedikit. Pagi ini pula, sakit tekak masih berleluasa. Selepas menelan ubat-ubatan terkawal pemberian doktor klinik, terasa pulak otak ini berada di awang-awangan.

:cinonet_27:

4 Pemberi Komen:

  1. Salam Nazra..kak tirana pun rasa macam tak sedap badan aje hari ni..

    ReplyDelete
  2. wsalam sis. kdg2 rasa mcm bdn bg signal yg kita perlukan rehat yg lebih kan =]

    ReplyDelete
  3. betol2x.. ape jenis dadah tu. kalo ngedar kaya x ek

    ReplyDelete
  4. haha, apa lah sangat. setakat ubat selsema, demam, vitamin ja pun (~_~)

    ReplyDelete

1Komen, idea bernas didahulukan, kritikan diutamakan